perjalanan hidup yang berliku-liku

JESUIT....organisasi Dajjal???


Jesuit adalah satu daripada cabaang organisasi Dajjal laknatullah, bertujuan untuk mengekalkan vatican sebagai kakitangannya dan supaya golongan kristian leka dengan ajaran kristian yang dicampurkan dengan ajaran pagan dan mistik sesat. Dajjal laknatullah bimbang jika kaum kristian sedar kepada ajaran nabi Isa a.s dan kitab Injil. ANDA SUDAH NAMPAK PERANCANGAN MUSUH-MUSUH ALLAH INI??

Dajjal laknatullah mengawal kedua-dua elemen ini iaitu yahudd dan nasara (Illuminati adalah contoh yang popular tetapi muslihat Dajjal terlalu licik, mungkin ada Hidden organization yang lain ). Kedua-duanya mempengaruhi diantara satu sama lain dan pada masa lain yang difikirkan sesuai, keduanya akan dilagakan untuk kepentingan Dajjal dan kuncu-kuncunya walaupun mengorbankan pengikut-pengikut mereka sendiri yang dungu menjadi 'patsies' kepada perancangan licik Dajjal.

BETAPA HEBATNYA PERANCANGAN DAJJAL, SEBAB ITU SETIAP NABI DAN RASUL YANG DIUTUSKAN TUHAN ADA MENGINGATKAN UMAT YANG DIUTUSKAN TENTANG BAHAYA FITNAH DAJJAL INI. . .


"mereka ingin supaya kamu menjadi kafir sebagaimana mereka menjadi kafir, lalu kamu menjadi sama (dengan mereka)." [ an-Nisa' ; 89 ]


No comments:

Post a Comment